81 Reacties

茅茅n maand geleden

Hier vorige week begonnen馃榿 vind het fijn dat het er toch al op gaat lijken, en had al aardig wat spulletjes wat ik ook graag al netjes wilde opbergen dus dan slingert het niet overal!

茅茅n maand geleden

Het begin is er 馃槂

茅茅n maand geleden

Vanaf hoeveel weken beginnen jullie met de kamer?

茅茅n maand geleden

Reactie op smx

Vanaf hoeveel weken beginnen jullie met de kamer?
Ik heb de commode gekocht bij 11/12 weken en tussendoor steeds meer dingetjes. Ben nu 16+3 en ga dit weekend echt beginnen met het inrichten. Volgende week zondag weten we of het een jongetje of meisje is dus dan ga ik ook bezig met de muren 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op smx

Vanaf hoeveel weken beginnen jullie met de kamer?
Met mijn vorige zwangerschap pas na 26 weken de babykamer begonnen! Toen kwamen de meubels binnen en kinderwagen enz! Nu wil ik het liefst voor dat we op zomervakantie zijn de babykamer af hebben ( als we gaan ben ik rond 32 weken zwanger) me man begon van de week wel moeten we de kamer niet alvast leeg gaan halen... Ik heb er nog niet echt haast mee maar ben ook pas 17w4d... Meubels heb ik nog van mijn zoontje en de kleur op de muur die weet ik dan al wel 馃ぃ Vind wel al super leuk om hier al wat baby kamertjes te zien zooo leuk!!馃グ

茅茅n maand geleden

Klein maar fijn kamertje voor onze kleine meid 馃挅馃

茅茅n maand geleden

Reactie op ess626262

Het begin is er 馃槂
Ooh maar wat een uitzicht! 馃ぉ

茅茅n maand geleden

Reactie op Muisje98

Klein maar fijn kamertje voor onze kleine meid 馃挅馃
Die vlindertjes ook 馃槏

茅茅n maand geleden

Wij gaan eerst nog eind mei/begin juni de zolder verbouwen zodat mijn werkkamer naar boven kan. Daarna pas de babykamer

茅茅n maand geleden

Wij gaan zaterdag de kamer verven en in juli verwachten we de meubeltjes. Ben ook zo benieuwd hoe het eruit gaat zien wanneer alles bij elkaar komt! 馃槏馃グ

茅茅n maand geleden

In augustus krijgen wij een muurschildering. Maar de kamer is best wel groot en voelt nog heel wit en steriel. Dus we zitten nu toch te twijfelen om een muur blauw te schilderen. Het is gewoon nog verre van af haha, maar de meubels en de lamp en het hemeltje vind ik prachtig 馃槏

茅茅n maand geleden

Van de week geschilderd, nu langzaam meubeltjes verzamelen! 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op xLarissss

Hier vorige week begonnen馃榿 vind het fijn dat het er toch al op gaat lijken ...
Mag ik vragen waar jij de stoel vandaan hebt ? 馃檹馃徎

茅茅n maand geleden

Reactie op xLarissss

Hier vorige week begonnen馃榿 vind het fijn dat het er toch al op gaat lijken ...
Komt deze stoel van Ikea en is het een wipstoel? 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op smx

Vanaf hoeveel weken beginnen jullie met de kamer?
Als het aan mij ligt wachten we nog even vandaag 17+0 ik voel geen haast maar mijn vriend daar in tegen.... Ik merk dat hij graag wilt dat de baby kamer snel af is doordat hij bijna nooit 2 dagen achtereen vrij is is hij bang dat de kamer niet snel genoeg af is denk ik 馃槀馃槀

茅茅n maand geleden

We ontvangen de ledikant rond 7 mei en hebben al een kinderkledingkast en commode in huis die we misschien gaan schuren en verven in dezelfde kleur als de ledikant. Raambekleding is momenteel in productie bij Veneta 馃榿 Een dezer dagen inspiratie opdoen op Pinterest voor de kleuren en het behang.

茅茅n maand geleden

Leuk om alle kamertjes te zien! Wij wachten bewust echt nog eventjes, er moet in huis nog een heleboel opgeruimd worden. Heb wel het hele plaatje in mijn hoofd. 馃グ

茅茅n maand geleden

Schiet al op hier.!

茅茅n maand geleden

Wij hebben het babykamertje van onze dochter nog staan, nu alleen nog op zoek naar leuke accessoires voor een jongentje! Zodat het ook echt een jongenskamer wordt, accessoires die ik neer kan zetten op plankjes/vensterbank etc. Wie heeft er tips? 馃槉

茅茅n maand geleden

Ik heb al mijn keuzes al gemaakt, maar wij gaan in ons huis nog wer andere verbouwingswerkzaamheden uitvoeren. Eerst gaat onze slaapkamer op de schop, inbouwarco plaatsen en daarna de spullen uit de babykamer naar onze kamer verhuizen. En dan eindelijk starten met de babykamer. Kan niet wachten om mijn idee毛n straks bij elkaar te laten komen 馃ス