30 Reacties
9 maanden geleden
Wij hebben onze zoon Nico genoemd. We zijn er heel blij mee! Er wordt ook heel positief op gereageerd door andere mensen, dat maakt het nog leuker 😄 past ook goed bij Maud vind ik!
9 maanden geleden
Reactie op WhiteButterfly
Wij hebben onze zoon Nico genoemd. We zijn er heel blij mee! Er wordt ook h ...
Ja heel leuk Nico 💙 Jammergenoeg heb ik een mega grote familie veel ooms tantes neefjes nichtjes en is Nieko (anders geschreven haha) al ‘bezet’
(en helaas wil ik het dan echt niet als het in de familie voorkomt haha, zo vind ik Thomas ook geweldig maar heb al 3! Thomassen, 1 bij m’n vriends familie en 2 bij beiden kanten van mijn families)
Moeilijk moeilijk hahahaa
9 maanden geleden
Lars, Ben, Jens, Rens, Thijs, Jari, Joas, Lou, Loet, Max, Sam, Sem, Sven, Sepp, Zef, Kai, Vic, Lev, Niek, Nick, Mick, Teun, Gijs, Mees, Brent, Thiem, Raf, Ralf, Tom, Luuk, Faas.
9 maanden geleden
Tot nu toe zijn mijn favorieten bij MAUD:
Finn
Levi
Teun
Ted
Loek
Maar nog geen WAUW gevoel 😢
En vind nog wel een aantal leuk (zoals Tijn, Joep, Moos, Siem, Guus etc.) maar een naam beginnend met M valt voor mij af want wil een andere beginletter dan Maud, en de andere namen zijn al bezet bij dichtstbijzijnde familie en van m’n (beste) vriendinnen 😅 al zoveel kindjes om ons heen haha.. maakt het niet makkelijker!