24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclubs Geboorteclub september 2026

Hoe support jullie partner je?

AmbitieuzeReiger915998

5 dagen geleden

Hi allemaal, Ik ben voor de eerste keer zwanger (nu 23 wk) en 6 jaar samen met mijn partner. Nu ben ik heel erg benieuwd hoe andere vrouwen de support van hun partner ervaren tijdens de zwangerschap? Vooral de mentale support. Nu ik wat verder in de zwangerschap ben, mis ik de laatste tijd wat meer mentale support/begrip. Maar wellicht zijn het mijn hormonen, dus zou graag andere verhalen horen. Op het gebied van praktische dingen regelen, doet hij het wel goed. Lijstje maken met wat we moeten kopen, afspraken bijhouden etc. Een paar voorbeelden: - Ik was net 3 dagen naar het buitenland voor werk en reisde met het OV. Het zijn altijd lange werkdagen en vond het toch vrij vermoeiend allemaal, ook het sjouwen met koffer en tas. Toen ik vroeg of hij me op de terugweg een station eerder wilde ophalen dan het plan was (is voor hem 15 min langer rijden), vond hij dat onzin.. Uiteindelijk heeft hij het wel gedaan - Toen ik aangaf na die trip dat ik even wat tijd voor mezelf wilde (een avondje bijv), was zijn reactie: dat heb je tijdens je trip toch gehad? - Laatst was het moederdag en ik had van tevoren aangegeven dat ik het leuk zou vinden als hij iets kleins zou doen (ontbijtje of bloemen ofzo). Hij zei dat hij dit ging doen, maar uiteindelijk heeft hij niks gedaan… - Het zou mij goed doen als hij een keer iets liefs zou doen; een lekker ontbijtje, bloemen, bonbons of verzin het.. Tot nu toe is dat nog niet gebeurd. Ik heb het wel aangegeven recent dus wie weet gebeurt het nog.. Heel benieuwd naar andere ervaringen :)

Geboorteclub september 2026

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.