24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Prematuur Groepen

In het ziekenhuis met 27 weken

VandeKampBaby2026

4 weken geleden

Afgelopen donderdag op vrijdag nacht begon ik weeën te krijgen heel onregelmatig en niet extreem pijnlijk. Dus vrijdagochtend vk gebeld die is geweest en wilde ondanks dat ze geen ontsluiting voelde toch dat ik even langs het ziekenhuis ging. Wij naar het ziekenhuis en daar constateerde dat mijn baarmoederhals nog maar 1.4 mm lang is (normaal is dit 3cm) ik kreeg een aantal testen en hier kwam risico op vroeggeboorte uit. Ben toen halsoverkop overgeplaatst naar het radboud in Nijmegen. Gelukkig deed ons jongetje het verder goed. Eenmaal in het radboud bleek ik 1 cm ontsluiting te hebben. Heb weeën remmers gehad en longrijpingsprik. Gisteren hebben we weer een check gehad en de baarmoederhals was niet verder verkort geraakt wat heel fijn en positief nieuws was. Nu vroeg ik me af of er dames zijn die dit zelf wel eens hebben meegemaakt? ik moet vanaf nu zo rustig mogelijk aan doen thuis geen huishoudeijke klusjes meer ook. En met welke termijn zijn jullie uiteindelijk bevallen? Op dit moment is voor mij iedere dag winst mooiste zou nog steeds zijn 34-36 weken maar 7-9 weken klinkt met alle complicaties nog heel ver weg. Liefs, VIVIAN

Prematuur

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.