96 Reacties

17 dagen geleden

Ik meld me vast. Als ik toch ongesteld word deze week dan is mijn nieuwe NOD eind mei begin juni. En door hier mee te schrijven vind ik het topic snel terug hahaha

17 dagen geleden

Ik heb ook het idee dat ik doorschuif naar begin juni. Laten we hopen dat we het mis hebben en toch een positieve test krijgen!

16 dagen geleden

Ik ben net ongesteld geworden. Dus we gaan voor de volgende ronde, NOD 31mei/1juni. 🍀🙏🏻

14 dagen geleden

Ovulatie was eergisteren en helemaal geen seks gehad in de afgelopen periode ivm schimmelinfectie helaas. Juni wordt wordt voor de eerste ronde voor een 3de kindje ❤️

13 dagen geleden

Ik meld mij ook alvast aan. Ik heb mij vandaag getest (10 dpo), helaas negatief. Denk niet meer dat het positief gaat worden.

13 dagen geleden

Meld me ook aan, dit word ronde 9

12 dagen geleden

Denk ook dat ik door ga naar de 7e ronde voor de tweede. Vandaag 11 of 12 dpo en een negatieve test. Merk dat ik echt een beetje verdrietig ben, en ook onzeker word. Bij de eerste was het in een keer raak en nu lukt het al zes rondes niet (terwijl ik best weet dat dat helemaal zo gek nog niet is). Bovendien een lange cyclus van rond de 40 dagen, dus die nieuwe kans duurt ook nog eens lang. Sorry voor mijn geklaag, over een paar dagen ben ik weer mijn positieve ik 😊 Hoe lang zijn jullie al ‘bezig’? Succes deze ronde!

12 dagen geleden

Reactie op Kiwi88

Denk ook dat ik door ga naar de 7e ronde voor de tweede. Vandaag 11 of 12 d ...
Ik snap die teleurstelling en onzekerheid goed hoor! Je hebt ook een andere verwachting als het de eerste keer zo snel gaat! Komt vast snel goed! Bij ons eerste kindje was het in ronde 2 raak. Bij mijn miskraam in een keer. Nu wordt mijn volgende NOD ronde 3. Kan niet wachten tot ik weer zwanger ben!❤️

12 dagen geleden

Reactie op Amariss

Ik snap die teleurstelling en onzekerheid goed hoor! Je hebt ook een andere ...
Ja, het komt sowieso goed. Kan ook niet wachten! Ik heb een MA gehad in 2020, ook toen in een keer zwanger. Dus m’n lichaam weet hoe het moet! Nu heeft het alleen wat meer tijd nodig.

12 dagen geleden

Ronde 3, 2e kindje. Ons lieve meisje hebben we afgelopen januari na 23 weken moeten laten gaan. Nod ws rond 31 mei

12 dagen geleden

Ik sluit mij hier ook alvast aan. Dit wordt voor ons de eerste ronde. Ik heb sinds de geboorte van onze jongste een vrij lange cyclus dus ik ben benieuwd, spannend!

12 dagen geleden

Reactie op LoveLastForever

Ronde 3, 2e kindje. Ons lieve meisje hebben we afgelopen januari na 23 weke ...
Jeetje wat heftig! Veel sterkte gewenst!

12 dagen geleden

Reactie op LoveLastForever

Ronde 3, 2e kindje. Ons lieve meisje hebben we afgelopen januari na 23 weke ...
Jeetje wat heftig! Spannende tijd dus, hopelijk is het snel raak.

11 dagen geleden

Ik kreeg net de eerste teken van mijn menstruatie helaas. Het wordt nu de 5e ronde. Bij de eerste was het in de derde ronde raak (de 2e ronde een vroege miskraam). Ik hoop dat mijn lichaam klaar is voor een volgende zwangerschap - ik ben nu zeker een beetje verdrietig, ook al is het natuurlijk volkomen normaal dat het niet meteen lukt.

9 dagen geleden

Ik sluit ook aan, gisteren ongesteld geworden. 3e ronde 3e kindje. Hebben al 2 meiden. Ben benieuwd. Hoop deze keer wat minder mindfucks van mijn lichaam (misselijk en pijnklachten)

9 dagen geleden

Reactie op Lisaenfabian

Ovulatie was eergisteren en helemaal geen seks gehad in de afgelopen perio ...
wat rot voor je maar ook leuk de 3e. Hoe oud zijn je andere kids?

9 dagen geleden

Reactie op Anoniempjuh3006

wat rot voor je maar ook leuk de 3e. Hoe oud zijn je andere kids?
Rot is een te groot woord. Het is een beetje jammer. Oudste wordt volgende week 2 jaar. Jongste is precies vandaag 9 maanden. Zou leuk zijn 3 onder de 3🥰

9 dagen geleden

Ik schuif ook door naar juni, helaas net ongesteld geworden. Hopelijk in juni meer geluk💕

9 dagen geleden

Mijn NOD is 2 juni, succes allemaal 🍀

9 dagen geleden

Reactie op Lisaenfabian

Rot is een te groot woord. Het is een beetje jammer. Oudste wordt volgend ...
wat leuk!! Hier de oudste 4 en jongste 16 maanden