407 Reacties

24 dagen geleden

Gebruiken jullie ovulatietesten? Voor ons wordt het kindje nummer vier. Wij hebben al drie jongens, heel gezellig!

24 dagen geleden

Reactie op LN91

Gebruiken jullie ovulatietesten? Voor ons wordt het kindje nummer vier. Wij ...
Ik heb sensitest besteld! Zou gister al binnen moeten zijn. Ik moet beginnen met testen haha.

23 dagen geleden

Reactie op Amariss

Ik heb sensitest besteld! Zou gister al binnen moeten zijn. Ik moet beginne ...
Hopelijk komen ze vandaag! Wanneer verwacht je, je ovulatie?

23 dagen geleden

Reactie op Anoniempjuh3006

wat leuk!! Hier de oudste 4 en jongste 16 maanden
Super leuk!

23 dagen geleden

Reactie op LN91

Gebruiken jullie ovulatietesten? Voor ons wordt het kindje nummer vier. Wij ...
Zo gezellig een groot gezin. Dat is ook onze wens. Wij gebruiken geen ovulatietesten. Was hier elke keer vrij vroeg raak. Ronde 1 of ronde 2.

23 dagen geleden

Reactie op Lisaenfabian

Zo gezellig een groot gezin. Dat is ook onze wens. Wij gebruiken geen ovul ...
Leuk! Ik zie dat jullie jongste 9 maanden is, heel leuk. Onze jongste is morgen 11 maanden. Hij is wel een hele slechte slaper dus ik hoop dat, dat straks wel iets beter wordt

23 dagen geleden

Ik ben er ook weer.. net ongesteld geworden. Op naar ronde 5 , 2e kindje. NOD op 2 juni. Succes allemaal weer !

23 dagen geleden

Ik sluit me ook aan bij jullie. Vanmorgen ongesteld geworden, merk dat ook ik verdrietig ben hierover. Ik gebruik ovulatietesten, en hebben ook binnen 36uur na de piek sex gehad.. toch niet gelukt. Soms nog een gedoetje hoor Mijn man kan het allemaal wat makkelijker relativeren, want het was pas ronde 6, maar het lijkt mij toch weer zo leuk!

23 dagen geleden

Reactie op LN91

Leuk! Ik zie dat jullie jongste 9 maanden is, heel leuk. Onze jongste is mo ...
Ja slaap is altijd een ding 😜 zelfs als je nu een goede slaper hebt is het geen garantie dat ze dat blijven doen. De oudste slaapt redelijk door. Met de jongste zijn we net uit de 8 maanden regressie dus die komt nog maar 3 keer snachts.

23 dagen geleden

Haha klopt helemaal, dat verschilt zo per kind en per fase.

23 dagen geleden

Reactie op Lagertha

Ik ben er ook weer.. net ongesteld geworden. Op naar ronde 5 , 2e kindje. ...
Jammer, hopelijk is het deze ronde raak! Hoe oud is jullie andere kindje?

23 dagen geleden

Reactie op Ericavw

Ik sluit me ook aan bij jullie. Vanmorgen ongesteld geworden, merk dat ook ...
Wat jammer, hopelijk is het de volgende ronde raak! Hebben jullie al kinderen?

23 dagen geleden

Reactie op LN91

Jammer, hopelijk is het deze ronde raak! Hoe oud is jullie andere kindje?
Lief van je🥰 Ik heb een zoon die in juni 3 jaar wordt. Ik ben een Bam moeder dus ik moet elke maand gezellig met de donor met potjes en spuitjes werken haha, heel romantisch 😆 Hoe oud is die van jullie ? En uiteraard duim ik ook dat het voor jou ( en de rest!) deze ronde raak mag zijn

23 dagen geleden

Hi dames, ik sluit ook aan! Vandaag ongesteld geworden helaas, wat word je hier toch moedeloos van. Dit wordt ronde 11 voor de tweede, mijn nod zal begin juni zijn. Ik ga wel ovulatietesten gebruiken, dus de precieze nod volgt nog. Hopelijk hebben we veel positieve testen deze maand 🤞🏼🍀👶🏼

23 dagen geleden

Reactie op Lagertha

Lief van je🥰 Ik heb een zoon die in juni 3 jaar wordt. Ik ben een Bam moe ...
Dat kan natuurlijk ook nog. Haha erg romantisch lijkt mij dat ja. Maar heel fijn dat het kan. 13, 6 en 11 maanden. Tussen de jongste zal hoogstwaarschijnlijk niet zoveel tijd zitten hier kiezen we heel bewust voor maar ik moet zeggen dat het leeftijdsverschil nu ook wel heel relaxed is. Dankjewel! Dat het maar een vruchtbare groep mag zijn

23 dagen geleden

Ik sluit ook aan, menstruatie is weer voorbij; mezelf een paar dagen heel zielig gevonden en daarbij de nodige Tony-repen weggewerkt, dus we zijn er weer klaar voor! NOD rond 1 juni. Ik ga proberen het deze ronde wat meer los te laten, er minder mee bezig te zijn. Maarja, of dat ook echt gaat lukken... makkelijk voornemen he, zo aan het begin vd cyclus 😅 maargoed, we gaan het zien. Succes allemaal weer deze ronde! 🍀

23 dagen geleden

Reactie op Pipp

Ik sluit ook aan, menstruatie is weer voorbij; mezelf een paar dagen heel z ...
Mijn NOD is ook rond 1 juni, misschien eind mei. Ik neem mezelf iedere maand voor om er minder mee bezig te zijn 😂, al wil ik wel ovulatietesten gebruiken. Menstruatie is hier ook zo goed als over. Chocola niet aan te slepen! Veel succes weer! 🍀

23 dagen geleden

Reactie op Amariss

Mijn NOD is ook rond 1 juni, misschien eind mei. Ik neem mezelf iedere maa ...
Ja daar heb je een goed punt 😂 bij mij hangt het er ook om: als ik een iets korter dan gemiddelde cyclus heb wordt het nog net eind mei en anders juni. 1 juni is precies het gemiddelde obv vorige cyclussen. Ik ben benieuwd! Spannend hoor, leuk dat we weer gelijk lopen 😊 dank je wel, jij ook weer veel succes deze ronde! 🍀

23 dagen geleden

Reactie op Ericavw

Ik sluit me ook aan bij jullie. Vanmorgen ongesteld geworden, merk dat ook ...
Deze herken ik wel. Maandag onverwacht 2 dagen eerder ongesteld geworden nadat ik al 2 dagen vreselijk misselijk was. Was echt verdrietig en teleurgesteld. Mijn vriend zegt dan joh rustig aan, we hebben al 2 gezonde meiden en dit is pas ronde 2. Je lijf kan het maar geduld is een schone zaak. Dat is ook zo daar gaat het niet om. Maar die rothormonen en onzekerheid🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

23 dagen geleden

Reactie op Anoniempjuh3006

Deze herken ik wel. Maandag onverwacht 2 dagen eerder ongesteld geworden na ...
Aaah en zo'n reactie zit je dan ook niet echt op te wachten, al bedoelt hij het waarschijnlijk hartstikke goed 🍀