10 Reacties

10 maanden geleden

Als je ongerust bent gewoon bellen . Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik ook gebeld als ik me zorgen maakte. Nu heb ik al eens gemaild als ik een minder dringende vraag had of omdat ik binnen de week wel sowieso een afspraak had.

10 maanden geleden

Ik heb al zes keer gebeld naar het Verloskwartier van het ziekenhuis waar ik ga bevallen. Telkens heel vriendelijk geholpen geweest. Ook drie keer langs geweest en ook steeds vriendelijk geholpen geweest.

10 maanden geleden

Jep. Vandaag tien minuten op voorhand gebeld om te zeggen dat ik ongerust was en aan de monitor kwam liggen. En ze zeiden simpelweg: we hebben liever dat je teveel komt dan te weinig 😉

10 maanden geleden

Reactie op Felicia85AR

Jep. Vandaag tien minuten op voorhand gebeld om te zeggen dat ik ongerust w ...
Ik wil ook echt graag aan de monitor😅

10 maanden geleden

Reactie op NinaSmets

Ik wil ook echt graag aan de monitor😅
Mss ligt het eraan dat het men derde zwangerschap is dat ik wat meer durf 🤭 Maar ik zou dat dan gewoon zeggen. Dat je even te ongerust bent ofzo. Hoever ben je nu? Op het einde doen ze daar vaak niet meer zo moeilijk over.

10 maanden geleden

Reactie op Felicia85AR

Mss ligt het eraan dat het men derde zwangerschap is dat ik wat meer durf � ...
31 weken, maar al hele tijd buikpijn die ik nog niet eerder heb gevoeld, ook niet heel fel, maar wel harde buik. Voel hem nog bewegen regelmatig… maar toch🤷🏻‍♀️

10 maanden geleden

Reactie op NinaSmets

31 weken, maar al hele tijd buikpijn die ik nog niet eerder heb gevoeld, oo ...
32*

10 maanden geleden

Reactie op NinaSmets

32*
Ik zou daar dan even mee bellen. Dat je de hele tijd buikpijn hebt. Ze checken dat meestal wel graag eens.

10 maanden geleden

Reactie op Felicia85AR

Ik zou daar dan even mee bellen. Dat je de hele tijd buikpijn hebt. Ze chec ...
Heb gebeld, moet een paracetamol nemen en warmte op de buik leggen, als het binnen een uur niet over is moet ik langskomen 🤷🏻‍♀️

10 maanden geleden

Reactie op NinaSmets

Heb gebeld, moet een paracetamol nemen en warmte op de buik leggen, als het ...
En, was het over?