10 Reacties
7 maanden geleden
Normaal vliegt je baby gratis mee tot 2 jaar. Dus boek je ook geen zetel en zo ook geen koffer. Soms kan je op de luchthaven wel extra services bijboeken/betalen,maar dan zou je vroeger dan je vlucht eens naar daar moeten gaan. Wij hebben zo eens een begeleiding voor een minderjarig kind kunnen bijboeken,maar dan alleen op de luchthaven zelf,niet online.
7 maanden geleden
Reactie op Inge lalala
Normaal vliegt je baby gratis mee tot 2 jaar. Dus boek je ook geen zetel en ...
Dat weet ik, maar op hun website staat 23 kg gratis voor een baby
7 maanden geleden
Kan je t niet beter aan corendon zelf vragen? Zij moeten normaal aangeven hoeveel je voor een baby aan bagage kan meenemen.. gezien zij de tickets etc regelen. Ik mocht zelf 10kg meenemen voor de baby, ook corendon maar wel via Schiphol.
7 maanden geleden
Wij hebben 3 juni gevlogen met corendon naar Turkije. We boekten via vakantiediscounter en daar stond dat onze baby handbagage mocht meepakken. Echter toch even naar Corendon gebeld, was dit niet het geval. Zij mocht echt een luiertas meenemen. Wij hebben dus onze grootste luiertas genomen en die echt vol gestoken met alle essentials. Daarnaast hebben mijn partner en ik een stuk handbagage gedeeld, ik had daarnaast een kleine crossbody handtas mee. Ons andere stuk handbagage hebben we dan volledig voor de baby gebruikt met echt dingen die we niet mochten verliezen zoals voeding, medicatie, kleren, Pampers. Het is wel wat een gepuzzel maar perfect gelukt, werd niet nagewogen. Maar de Max staat wel op 8 kg!
7 maanden geleden
Reactie op Flower 🌸
Wij hebben 3 juni gevlogen met corendon naar Turkije. We boekten via vakant ...
Was dit met Brussels Airlines?
7 maanden geleden
Reactie op hbbb
Uiteindelijk ookal je vanuit andere site boekt, krijgen ze het geld dusss n ...
Nee het mag niet
5 maanden geleden
Wij vliegen in september. Zoontje dan net een jaar, zoontje van onze vrienden 2 jaar. Hebben fly deluxe van Tui bijgeboekt. De kleine van 2 mag 25 kg bagage+ 10 kg handbagage meenemen. Ons zoontje 10 kg bagage en 10 kg handbagage.