8 Reacties

6 maanden geleden

Ik draag ook steunkousen, momenteel van het merk Stox. Het is warm, maar wel totaal geen last meer van dikke of pijnlijke voeten!

6 maanden geleden

Ik heb 3 paar steunkousen van bij Matton in gent (daar worden ze op maat aangemeten dus dit moet je doen voor je begint te zwellen eigenlijk). 1 paar lieskousen, 2 paar zwangerschapskousen waar de buik ook in kan. Ik heb een heel grote spatader overgehouden aan mijn 1ste zwangerschap die vertrekt vanuit mijn lies, daardoor heb ik nu de volledige kousen ook gekocht waar de buik in kan. Ze zijn wel echt warm, en bij de volledige kousen krijg ik schuurplekken, dus ik wissel af met de lieskousen. Het helpt heel goed tegen het vocht die begint op te stapelen in je benen, ook spataders en tegen flubiet. Maar ik vind het echt geen cadeau om te dragen met deze hitte 馃槄 ik heb de kleuren zand, zwart en rood. Allemaal echt lelijk 馃槀

6 maanden geleden

Ahja en het zijn klasse 2 steunkousen, de volledige steunkousen krijg ik zelfs niet alleen aan! Dat moet mijn vriend doen. T gevoel als je ze 鈥榮 avonds uit doet en je hebt nog altijd slanke enkels erdoor is wel zalig.

6 maanden geleden

Even gebeld naar Matton. Je kan gewoon langsgaan zonder afspraak. Maar bzst in de voormiddag als er minder zwelling is! Merci voor de tip!

6 maanden geleden

Bij mij geven steunkousen veel verlichting als ik last heb van rusteloze benen. Ik heb er van Lucovitaal die ook anti zweten zijn 馃槈 Ze zijn wel van een lichte klasse, dus even bekijken hoe een zware je nodig hebt.

6 maanden geleden

Omdat ik eigenlijk hele dagen sta voor mijn werk, heb ik ook steunkousen klasse 2, waardoor ik nu ook veel minder zwelling heb dan tijdens de 1e zwangerschap. Die van bota doen goed hun job en heb ik al jaren. Wel even de omtrek van je kuit en enkel meten 麓s ochtends als je net uit bed komt om de juiste maat te kunnen bestellen 馃槈

6 maanden geleden

Hier ook steunkousen in huis gehaald. Ik leg ze snachts in de diepvries. Overdag doe ik ze dan aan. Zalig fris en ondersteunend!

6 maanden geleden

Reactie op Tinytwinny

Hier ook steunkousen in huis gehaald. Ik leg ze snachts in de diepvries. Ov ...
Goed idee!