10 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Decrolise
Smaakte die slecht / rook die zuur? Weet niet wat er mis kan zijn met sojam ...
Awel da was moeilijk het smaakte niet zuur en was gwn niet meer zo zoet dusja heb voor de zekerheid na die grote tas en van de bus gedronken te hebben toch de rest weggooid 🙈
7 maanden geleden
Reactie op Meli_
Sojamelk blijft normaal langer dan 3 dagen houdbaar 😉
Ja normaal wel maar vond het beetje raar van smaak en wist het ni zeker of het nog goed was 🙈
7 maanden geleden
Reactie op Decrolise
Ik drink zelf nl enkel plantaardige melken en die gaan veeeeeeel langer mee ...
Ik drink normaal niet veel soyamelk maar gewoon melk maar was niet zo zeker en daarom dat ik aan iedereen vraag kan het kwaad moest het toch slecht zijn etc? 🙈
7 maanden geleden
Reactie op Decrolise
First time mom!
Ahhh ja 😆 foei... ik zat al aan female-to-male etc... maar dat kon ik niet plaatsen 🤣🤣🤣
7 maanden geleden
Die plantaardige melken gaan inderdaad suuuperlang mee. Ik zou mee niet te veel zorgen maken.
Ik heb nogal de slechte gewoonte om een bus melk die eigenlijk overtijd is soms te lang te laten staan in de frigo.
Enkele jaren terug overkwam mij dit met rijstmelk. Mijn vriend heeft hier pannenkoeken mee gemaakt. Ik schrijf wel de datum op de fles en die was al een half jaar open 🙈 Die had dat niet gezien. En die melk rook nog niet zuur. De pannenkoeken waren al op en zijn er niet ziek van geweest. 😅
Mocht hij écht slecht geweest zijn had je het wel geroken in je tas.