12 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb deze gevonden blijkbaar past deze op een brede bagagedrager met batterij onder past tot 18,5 en mijn bagagedrager is 16,5 maja alst vastmaken is zo onder het zadel is da weer een probleem omdat er daar meestal kabels lopen van de fiets . Maar blijkbaar heeft deze fietsstoel 2 bevestigen bevestigen aan het frame en aan de bagagedrager maar toch durf ik precies niet bestellen kan altijd wel terug sturen 🙈

8 maanden geleden
Reactie op Nikita24
Ik heb deze gevonden blijkbaar past deze op een brede bagagedrager met batt ...

Ik heb deze ook! Ik heb een elektrische fiets waarbij de batterij ook onder de bagagedrager zit. Ik ben er nog niet veel mee gaan fietsen, maar ben er voorlopig toch tevreden van 😁. Het enige nadeel is dat je er geen fietszakken aan kan hangen, maar dat is bij elke fietsstoel wel denk ik?
8 maanden geleden
Wij hebben deze ook! Nog maar 2 keer een heel kort tochtje mee gedaan (5min naar de crèche 😅), maar tot nu toe tevreden van! Mijn batterij zit in mijn fiets, dus daarover kan ik niet meespreken.
Idd wel vervelend van de fietszakken, maar denk dat dat bij elke stoel zal zijn
8 maanden geleden
Reactie op Sophie De Roo
Ik heb gisteren deze gekocht ! Benieuwd hoe het zal verlopen 😃

Wij hebben ook een urban iki, ebike van de decathlon en onze fietszakken kunnen er wel nog op. Wij hebben ook een extra dingetje zodat we de stoel kunnen verwisselen van fiets.
8 maanden geleden
Mijn zak kan er helaas niet meer op. Mss es kijken voor een andere zak.