6 Reacties
8 maanden geleden
Ondergaan. 🫣😅 hier vorige week donderdag en vrijdag klok rond Lowie moeten vasthouden. Wou niet meer in zijn cosleeper, enkel op ons liggen. Sinds deze woensdag is hij terug zoals voorheen. Dus de tijd uitzitten en hem de troost en voeding geven die hij vraagt. Pittig hè!!! We kunnen het, het is maar een fase, maar ventileren is soms nodig 🫶
8 maanden geleden
Ja ventileren is echt soms nodig. Ben zo blij met deze groep want voor mezelf is alles zo lang geleden. Ik vraag dit voor men kleindochtertje. Men dochter is 18 en weet het vaak ook allemaal even niet meer. Een refluxbaby die dan nu nog meer huilt dan anders 😅 dus ik zeg altijd ik zal even de hulplijn vragen
8 maanden geleden
Hier ook 🤷♀️ ik probeer ervan te genieten van het ‘aanhankelijk’ zijn. Heb het al moeilijk met feit dat hij groter zal worden. Hij heeft het nodig maar ik ook 😳 ook al wil ik wel dat het huishouden in orde is, maar dan steek ik hem in draagdoek en probeer zoveel mogelijk daarmee te doen. Ik voel me soms een octopus 😅 of zie het als een workout om te squaten etc om borden in vaatwasser te krijgen of de was in de wasmachine. Qua voeding betert het wel gezien hij te vroeg geboren is hing hij echt heel vaak aan de borst. Nu 2u30 tot 3u tussen.
8 maanden geleden
Idd gewoon aan toegeven aan die voedingmomenten en ook aanvaarden dat ze s avonds enorm clusteren, want eens ze dat hebben gedaan slapen ze wel een langere periode van één paar uur aaneen (alle, hier was het toch zo). Nu is ze intussen 9 weken, ma is weer een beetje zo of nooit echt gestopt 😅
8 maanden geleden
Wij hadden dit met haar 4 weken sprong... Gewoon eventjes doorzetten denk ik? Ons meisje lijkt in haar 12w sprong te zitten en qua voeding ook niet altijd simpel momenteel...