Hey dames! Heb eens een vraagje, ik moest normaal mijn eisprong hebben op 12 april. Heb een cyclus van 30 dagen (weet niet of het regelmatig is nu na de zwangerschap vandaar test ik). Maar dus ben in beginnen testen op 10 april en had een pinkende smiley, 11 ook 12 ook, 13 ook, en nu 14 deze ochtend ook weer. Ik had mijn eisprong of stilstaande smiley(piek) nu toch al moeten hebben dan… kan het zijn dat er een eisprong is tijdens zo’n pinkende smileys of kan dat echt niet en is dat zowizo vanaf wanneer hij een stilstaande aangeeft? Ben een beetje in de war 😂
Ik deed ook van die simpele testen 😅 1 x die dure met smiley getest, had dan een vaste smiley en daarna was ik zwanger dus mag niet klagen 😅😅. Ik had ook wel een paar dagen een knipperende smiley terwijl mijn simpele testen ook toen al een zeer donkere streep hadden.
Bij mij duurde het toen ook wel 9 dagen dat ik een pinkende smiley had en toen wou ik nog 1 laatste dag proberen om test te doen en toen had ik plots toch een stilstaande smiley en ook zwanger dus ik zou nog paar dagen testen