6 Reacties

6 maanden geleden

Wij hebben zo een wandel ding van fisher price cadeau gekregen met vanvoor knopjes en vanal dat zingt dan de alfabet en telt tot 10 die vind hij geweldig. Ook zo een houten plankje met vormen in die je eruit kan halen en dan terug op de juiste plek zetten, trg zetten lukt wel nog niet natuurlijk dat doe ik dan voor hem. verder stapeltorens deze zet ik op elkaar dan kruipt hij ernaar toe om over te slaan. Zo een aquarium matje vind hij ook nog steeds leuk om mee te spelen. Een kleine voetbal. Zo een houten activity kubus ding. Telraam met kleurtjes. Kleine boeken met kleurtjes en figuren een van zijn favoriete dingen eigenlijk. En een klimrekje sinds deze week volop mee bezig 馃槀 verder alles waar hij op kan kauwen is nog steeds een must!

6 maanden geleden

Hoe oud is je zoontje? Hier de houten activiteitenkubus, hij is nu zot van de deurtjes open en toe doen. Blokjes, stapeltorens... die hij dan omver duwt. Soms eens iets dat rijdt of rolt om naar elkaar te rollen. Dingen in en uit een doos halen, kan vanalles zijn. We hebben zoiets wat hij leuk vindt: https://www.amazon.com.be/-/nl/Montessori-structuurballen-sensorische-activiteitenkubus-ontwikkeling/dp/B09F8N73F2 En verder ook pannen en potten met houten lepels. En de vtech rups xylofoon... Hij kan overal heel gefascineerd naar kijken.

6 maanden geleden

Reactie op AngstlozeVogel769794

Hoe oud is je zoontje? Hier de houten activiteitenkubus, hij is nu zot van ...
Dankjewel voor de tips en de link. Ik heb het al besteld 馃榿 Mijn zoontje is 8,5maand (gecorrigeerd 7m1w). Hij kan recht zitten met hulp, kruipen doet hij ook nog niet dus qua beweging zijn we nog beperkt..

6 maanden geleden

Reactie op poppemieke90

Dankjewel voor de tips en de link. Ik heb het al besteld 馃榿 Mijn zoontje is ...
Hier volgende week 9 maand... hij sluipt sinds een paar weken maar kruipen doet hij ook nog niet. Hij kan zich wel alsmaar beter bezighouden sinds hij kan zitten en nu met wat te kunnen bewegen. https://www.dreamland.be/nl/producten/b-zany-zoo-activiteitenkubus-met-kralenspel/01525502?srsltid=AfmBOopOdz2H2AUrNRtSBKnU39hoMgyqn75hdYawRW_auGAeMRpgoFtLFw4&gQT=1 deze hebben we ook al uuuren speelplezier aan gehad. Staat vanaf 1 jaar maar hij kan er al heel wat mee.

6 maanden geleden

Oh, ik kijk ook vaak op de site van lovevery wat er voor zijn leeftijd op staat... ook soms goeie tips

6 maanden geleden

Reactie op AngstlozeVogel769794

Oh, ik kijk ook vaak op de site van lovevery wat er voor zijn leeftijd op s ...
Thx ga ik eens bekijken! 馃榿