25 Reacties
10 maanden geleden
Dat is inderdaad eigenlijk de gebruikelijke termijn. Een echo op 8 weken en de volgende op 12 weken.
Ook nadien zit er meestal gemiddeld 4 weken tussen…
Als je echt ongerust bent, kan je meestal wel een extra tussentijdse echo vragen.
Bij ons hadden we een echo op 8 weken, 10 weken en dan 13 weken. Al was die extra echo bij ons voornamelijk omdat we ons eerste kindje zijn verloren …
10 maanden geleden
Hier zelfs 5 weken tussen.. duurt eeuwen en maar hopen dat alles oke is.. 🤞🏻 volgende week maandag kunnen we eindelijk weer gaan
9 maanden geleden
Hier ook 4 weken, en ik vind het echt verschrikkelijk. Wat houdt zo’n pretecho in? Bij wie is dat dan?😊
9 maanden geleden
Reactie op Eerstekeermama1992
Hier ook 4 weken, en ik vind het echt verschrikkelijk. Wat houdt zo’n prete ...
Ik woon in Limburg en heb dan gewoon pretecho gegoogled en dan vond je wel meerdere plaatsen. Dit zijn soms vroedvrouwen, maar vooral mensen die een opleiding echografie hebben gestudeerd. Ze mogen geen medische uitspraken doen of conclusies trekken, maar tonen gewoon je baby. Bij ons was dat dan 15 minuten lang gewoon naar ons kleintje kijken op de echo.
9 maanden geleden
Reactie op Eerstekeermama1992
Hier ook 4 weken, en ik vind het echt verschrikkelijk. Wat houdt zo’n prete ...
Wij hebben dit gedaan op de babybeurs en ik kan eigenlijk wel aanraden om dit wat later in de zwangerschap te doen (of meerdere malen als je het wil/kan betalen) vanaf een maand of 6 begint je baby namelijk echt een mensje te worden en met de 3D echo heb je dan precies al een fotootje van hem vast en ik moet zeggen. Mijn baby kwam eruit en HET WAS EXACT HETZELFDE GEZICHTJE ALS DE PRETECHO, dus ik wist al 3 maand op voorhand hoe die eruit ging zien 😁
9 maanden geleden
Reactie op Ambrosia Gabriella
Wij hebben dit gedaan op de babybeurs en ik kan eigenlijk wel aanraden om d ...
Oh zalig!😁
9 maanden geleden
Reactie op 9Ellen7
Ik woon in Limburg en heb dan gewoon pretecho gegoogled en dan vond je wel ...
Kunnen zij harttonen luisteren?😊
9 maanden geleden
Mijn eerste echo was op 6weken kon net het jartje ook horen. En sindsdien om de 4 weken ben nu 3 maand. Vorige week de niptest en 22ste weer echotje.