20 Reacties
6 maanden geleden
Wij hebben veel gekregen van familie en hebben enkel een lijstje op lijstje.be, hiermee kan je van verschillende website gebruik maken en niet enkel bij 1 winkel zoals je wel hebt als je voorbeeld bij breambaby een lijst hebt. Ik heb materiaal staan van Bol, van apotheek website, van andere websites.. allemaal op 1 lijstje 😊 met ons dochter lijstje genomen via dreambaby en ik vond het veel te duur op andere websites vaak veel goedkoper, meer keuze,..
6 maanden geleden
Onze vorige zoon via dreambaby gedaan. En denken nu ook voor online te doen omdat we niet veel meer nodig hebben. We dachten ook aan pakske.be
6 maanden geleden
Wij kochten ook al veel tweedehands.
Ikzelf dacht ook aan zoiets als lijstje. Maar wil niet zelf om de spullen hoeven gaan. Ik vond het wel fijn dat alles in een keer geleverd werd.
Daarom gaan wij de keuze laten tussen geld storten op een pamperrekening of nog spulletjes van onze lijst kopen bij babydeals. (Online)
6 maanden geleden
Reactie op Jolly2847
Gebruikers van Pakske: laten jullie mensen een bijdrage storten via Pakske ...
Ja ik vroeg mij ook af hoe dat ging je kan 2 dingen kiezen. Maar weet niet juist hoe het gaat?
6 maanden geleden
Vorige zwangerschap lijst bij dreambaby gedaan, maar nu toch overgestapt naar pakske. Je bent veel flexibeler hiermee. Je bent niet afhankelijk van assortiment van de winkel.
6 maanden geleden
Reactie op Jolly2847
Gebruikers van Pakske: laten jullie mensen een bijdrage storten via Pakske ...
Ik laat de mensen een bijdrage storten
6 maanden geleden
Reactie op SterkeOchtendgloren317934
Vorige zwangerschap lijst bij dreambaby gedaan, maar nu toch overgestapt na ...
Mag ik is wat vragen . Als ik dit vb wil toevoegen wat is het verschil tussen men moet bijleggen en men moet zelf kopen?
Één vriendin had dat ook en zei dat er een verschil zat tussen beide.
Wat pakte jullie?

6 maanden geleden
Reactie op Justine Ubbe Rune
Mag ik is wat vragen . Als ik dit vb wil toevoegen wat is het verschil tuss ...

Bijleggen betekent dat je het zelf zal kopen met de centjes die mensen bijleggen. En bij zelf kopen gaan ze het echt zelf kopen op de betreffende website en als cadeautje aan jou geven.
6 maanden geleden
Reactie op EvaT96
Bijleggen betekent dat je het zelf zal kopen met de centjes die mensen bijl ...
Is dat op pakske.be?
6 maanden geleden
Reactie op Jolinatje
Let wel op! Pakske neemt 3% van de gestorte bedragen als je het via pakske ...

Ik zag het ook. Daarom dat onze vrienden zelf de bijdrage regelden. Ik kreeg bij de aankoop van hun cadeau dan op het einde de melding om toch nog apart via overschrijving de betaling te doen.. vond ik wat jammer en omslachtig.
Maar de 3% is ook veel.
Kadolog.com is dan weer met een fix bedrag betaalt door de ouders zelf. Iemand hiermee ervaring?
6 maanden geleden
Reactie op GekwalificeerdeEik192724
Ik zag het ook. Daarom dat onze vrienden zelf de bijdrage regelden. Ik kree ...
Ik vond die bijdrage zelf regelen inderdaad ook wat raar want dan krijg je als 'koper' eigenlijk gewoon het rekeningnummer van de ouders te zien en moet je zelf het bedrag storten. Aangezien wij zowel pakske als een pamperrekening op het kaartje zullen zetten, hebben we toch gekozen de stortingen via pakske te laten verlopen..
Ik snap natuurlijk ook wel dat zij ìets van commissie moeten nemen he, anders zou het een betalend platform worden 🙂
6 maanden geleden
Reactie op Jolinatje
Let wel op! Pakske neemt 3% van de gestorte bedragen als je het via pakske ...

Wel met een maximum van € 3! Je kan dat omzeilen door mensen te laten overschrijven.