11 Reacties

10 maanden geleden

Sommige markten hebben een tentje staan om schuimmatrasjes op maat te snijden! Misschien is dit wat? Ik weet niet waar je woont, maar op vrijdag in Hoofddorp Centrum staat er op de markt zo'n tentje ;). Succes 🥰😀

10 maanden geleden

Naar welke maat ben je opzoek? Ik ben voor onze dochter ook opzoek moeten gaan naar een passend matrasje voor haar bed, niet makkelijk te verkrijgen. Bedje 160x80 en de lade 150x80. Uiteindelijk gewoon gegoogled en wat gevonden

10 maanden geleden

Bij prenatal hadden ze die mogelijkheid toen ik daar werkte. Geen idee of dat nog steeds zo is.

10 maanden geleden

Reactie op SamDWO

Naar welke maat ben je opzoek? Ik ben voor onze dochter ook opzoek moeten g ...
110x55. Een beetje googlen leidt tot een aantal bedrijven die het zouden kunnen maken. Maar was benieuwd naar of iemand daar al ervaring mee heeft.

10 maanden geleden

Reactie op Teske1987

Bij prenatal hadden ze die mogelijkheid toen ik daar werkte. Geen idee of d ...
Heb ik wel eens gehoord, maar zie het zo op de website niet voorbij komen. Misschien toch eens langs gaan dan

10 maanden geleden

Bij van Asten in Tilburg kun je een matrasje op maat laten maken.

10 maanden geleden

Reactie op TJM2504

Sommige markten hebben een tentje staan om schuimmatrasjes op maat te snijd ...
Nogal uit de richting voor mij (Noord-Limburg) maar zal hier eens op de markt gaan kijken.

10 maanden geleden

Ik heb voor mijn zoontje bij prenatal het matrasje op maat laten maken. Het is een goed matrasje en was niet duur.

9 maanden geleden

Is het nog gelukt met het matrasje?

9 maanden geleden

Bij prenatal kan je inderdaad matrasje op maat laten maken.

8 maanden geleden

En waar heb je het laten maken? S Of hebben andere ervaringen met bepaalde bedrijven?