Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!

Kclvdklaauw
4 maanden geleden
Volgen
Gericht aan jullie partners namens mijn vent 🤭🤷‍♀️ De titel van deze topic zet geloof ik wel de toon! 😂👍 Ik heb mijn vriend het gelijknamige boek cadeau gedaan en ondanks dat ik pas 5+3 weken ben heeft hij het al bijna uit. Nu vroeg hij net wat ik allemaal aan het doen ben op mijn telefoon. Ik vertelde hem over dit platform en legde hem uit hoe deze app werkt en dat ik nu, hoe leuk, in een clubje zit met vrouwen wie allen in april 2020 zijn uitgerekend. Daar was hij verrassend enthousiast over! Maar hij was ook een beetje verontwaardigd... "En wij mannen dan? 🙄" "Wij hebben ook wel wat dingen met elkaar te bepraten." Dus ik begin te lachen. "Begint het geklaag over mijn kwaaltjes nu al? 😂" Maar eigenlijk vond ik het niet zo'n gek idee. Hij wil graag een groepsapp maken met mannen wie een vrouw hebben die uitgerekend is in april. Om grappige anekdotes te delen, tips te wisselen, soms wellicht een beetje te klagen of om gewone mannenpraat te houden. Is hier animo voor? Of is mijn vriend solo hierin? 🤔 Let me know!
3
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie