Miskraam of toch nog zwanger?

Soraya25
3 maanden geleden
Volgen
Hallo iedereen, enige tijd geleden had ik een topic geplaatst dat ik wat bruinverlies had dat had ik 2 dagen en de 3e dag afgelopen vrijdag in de ochtend stond ik op en was het helder bloed met 2 kleine... ja hoe moet ik het zeggen.. geen stolsels want het was niet van bloed maar de Gyno zij dat het of weefsel leek verloor. Ik was toen maar 4+3weken zwanger. Ik mocht naar t ziekenhuis maar omdat het nog zo pril is kunnen ze niks zien op de echo ze heeft wel een inwendige echo gedaan maar me eierstokken en baarmoerder leken normaal. De gyno gaf aan aangezien ik bloedde wel zonder enige stolsels en totaal geen krampen, wat ik met mijn menstruatie wel altijd heb, dat het 90% foute boel is maar het niet met 100% kan bevestigen. Ze had nog een zw test gedaan om te kijken of het misschien al een negatief aangaf maar nee het was nog steeds duidelijk positief. Ik ben naar huis gegaan en het bloeden heeft maar 2 dagen geduurd geen maandverbandjes vol en 2 dagen bruinverlies heel weinig op een inlegkruisje ik heb de 25e getest 2 dagen na "miskraam" test knal positief. Weer 2 dagen gewacht vandaag weer getest zou officieel 5 weken zijn en test lijn was nu knaller dan controle streep zie foto. En een clearblue geeft nu ook 2-3 aan. Je zou toch zeggen omdat ik zo pril zwanger was dat het hcg wel snel daalt, maar het lijkt alleen te stijgen naar mijn gevoel het is nu al 5 dagen geleden en met bruin verlies is het nu 7 dagen geleden. Wie heeft dit meegemaakt en bleek toch gewoon zwanger te zijn ik mag volgende week weer voor een echo.
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie