Hoe vertel je omgeving dat je weer zwanger bent..?

gadisaa
21 dagen geleden
Volgen
Ik ben kort na mijn bevalling weer zwanger. Ons dochtertje is 6 maanden. Ik werd van haar zwanger na een miskraam direct daarna was whet raak. Ik dacht omdat in mijn schoonfamilie best moeilijk gaat dat ik niet heel streng voor mezelf hoefde te zijn. Nu ben ik dus na 6 maanden weer zwanger we zijn er ontzettend blij mee want we willen er sowieso twee. Dus nu zijn we als dit goed gaat meteen klaar. Ik heb wel moeite met vertellen aan me schoonfamilie omdat hier 5 dames al jaren zwanger proberen te raken. Eentje al 12 jaar die heeft de hoop opgegeven maar sommige pas aantal jaarπŸ€¦πŸ½β€β™€οΈ bij me vorige zwangerschap schrokken ze dat zo snel ging bij mij.. Laatst kreeg ik al opmerking nou volgens mij zal bij jou weer niet lang duren. Het doet me enorm veel pijn om het hun te vertellen. Vooral omdat ik zie hoeveel moeite ze ermee hebben. Dat ik me er bijna voor schaam dat zo snel raak is. Ik ben ook op leeftijd dus zo snel achter elkaar was voor mij alleen fijn. Hoe gaan jullie hiermee om..?
1
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie