Roze afscheiding

Verwijderd
7 dagen geleden
Volgen
Hoi dames, allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik zit met iets waar jullie waarschijnlijk al tig topics over voorbij hebben zien komen. Maar ik zit er toch wel mee en dacht: ik ga het er toch op gooien! Vorige week zaterdag 23-11 (de dag dat ik ongesteld moest worden) roze afscheiding gekregen. Dit was denk ik mijn innestelingsbloeding. Afgelopen donderdag een test gedaan en toch echt: positief. Super blij natuurlijk! Ik weet wanneer mijn eisprong is geweest, dus ik ben nu 5 weken en 1 dag. Maar vrijdag en gisteren had ik weer een (mini!) beetje roze afscheiding. Vanmiddag was het iets meer en ook wat ‘natter’. Verder geen zware krampen gehad. En voel me verder (denk ik, wat dit is mijn eerste keer) ook wel echt zwanger: hoofdpijn, moe, rugpijn, etc. Mijn vraag dus: is de roze afscheiding iets om me zorgen over te maken, ook omdat t nu al 3 dagen achter elkaar is? Of is dit echt super normaal? Ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen... Was ook al voornemens om morgen naar de VK te bellen. Heel veel geluk nog met jullie zwangerschap!
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie