Zwangerschaps ervaringen

Roce2020
20 dagen geleden
Volgen
Hoii, Hoe zijn jullie ervaringen met jullie zwangerschap? De mijne verloopt eigenlijk super goed. Ik heb nergens last van. De enige x dat ik misselijk ben geweest was toen we erachter kwamen dat ik zwanger was. Maar mijn vriend was ook de hele dag misselijk dus ik denk toch dat het meer de shock was als de zwangerschap zelf. Ik ben 9 weekjes zwanger en 7 augustus uitgerekend. Omdat ik eigenlijk nergens last van heb is het soms moeilijk te geloven dat ik zwanger ben en moet ik soms echt even wakker geschud worden. We hebben onze eerst echo al gehad. Moet er wel soms een beetje me fantasie bij gebruiken om te zien dat het frummeltje een echt mensje word. We hebben het hartje ook al zien kloppen. Volgende week gaan we voor de 2de echo. Ik ben nu al zoooooo benieuwd naar wat het word. Maar dat duurt helaas nog even. Hoe zijn jullie ervaringen? Wanneer zijn jullie uitgerekend en hebben jullie al echo's gehad? Misschien stiekem al namen bedacht? En hebben jullie een voorkeur voor geslacht of maakt het jullie niet uit? Xx Celina
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie