5 maanden na mn bevalling alweer zwanger!! Help!

Kellyazzam
6 maanden geleden
Volgen
Hello girls! Paar dagen geleden toch maar eens een test gedaan, want het leek een tijdje terug dat ik mn laatste menstruatie had. Wat ik niet heel raar vond, want het is wel vaker onregelmatig. Test was ontzettend positief! Ik schrok me dood, want ik heb een klein mannetje van 7 maandjes oud. Meteen de verloskundige geappt en die zei dat ik meteen langs mocht komen voor een echo. Even kijken hoever ik al was. Ja hoor, al 9 weken zwanger!!! Hoe ga ik dat allemaal doen? Mijn laatste zwangerschap was zwaar! Zwangerschapsdiabetes, bekkeninstabiliteit, ernstige bloedarmoede en een ontzettend grote buik! Nu vraag ik mij af of er andere meiden zijn die dit mee hebben gemaakt en of jullie tips hebben? Voor tijdens de zwangerschap, maar ook voor erna!! Dit is mn 3e kindje en ik zou er zelf nooit voor gekozen hebben om alweer zo snel zwanger te zijn. Maar ik ben met mn laatste zoontje via de fertiliteitspoli zwanger geworden. We waren al 3 jaar aan het proberen, maar niks. Dus ik had niet verwacht dat ik zelf zwanger kon worden! Maar wel dus! Ik hoop dat ik het allemaal aankan! Ik heb namelijk ook geen zussen of zelfs vriendinnen of een moeder die mij kan helpen. Ik moet het helemaal alleen doen. Mn man is ook geen hulp want die heeft zijn eigen bedrijf en is soms 7 dagen per week weg. Help :) Liefs Kelly
3
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie