Angst

Verwijderd
6 maanden geleden
Volgen
Hey meiden Onze eerste zwangerschap is een feit! Mijn vriend en ik waren er wel mee bezig, maar dat we na 1 "poging" al zwanger zouden zijn hadden we nooit gedacht. Ik zou nu volgens de berekeningen 5+3 weken moeten zijn, erg pril allemaal dus. 19 juni staat onze eerste echo gepland. Ik zal dan 7+3 weken zijn. Wat duurt dat lang zeg, vooral omdat ik al 2 dagen voor mijn NOD wist dat ik zwanger was. Nu begint alleen de angst een beetje te overheersen. De angst dat het fout gaat. Ik zie soms zulke horrorverhalen rondspoken. Oa ook op het internet. Over miskramen of dat er ineens niks te zien is. Wat lijkt me dit verschrikkelijk zeg. Ik ben me er wel echt bewust van dat het zeker nog fout zou kunnen gaan, maar misschien iets te erg. Bij elk toilet bezoek ben ik bang dat ik bloed aantref oid. De angst spookt continue in mijn hoofd. We willen zo graag onze kleine uk over 8 kleine maandjes in onze armen sluiten. Is het een idee om hier wat positiviteit qua zwangerschappen te posten? Daar helpen jullie mij (en ik denk ook vele andere vrouwen) erg mee. Liefs x
5
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie