Bandenpijn??? Of toch wat anders...

chaima
6 maanden geleden
Volgen
Ik ben 9 weken zwanger en vorige week hebben we een goede echo met kloppend hartje gehad. Tot dusver alles oke. Sinds gisterenavond heb ik buikpijn, rondom de plek waar mijn baarmoeder en maag zich bevind heb ik constant een zeurende pijn. De pijn lijkt ook naar mijn onderrug en boven benen te neigen. Voel me niet opgeblazen o.i.d. Maar ik maak me wel vreselijk zorgen. Vannacht aantal keer wakker geweest en dan is de 'pijn'/ zeurende gevoel steeds aanwezig. Ik lees wel dat het normaal is dat je baarmoeder groeit maar bij mij blijft het gevoel aanhouden. Ik heb geen bloedverlies, heb alleen sinds mijn 6e week zwangerschap iedere keer bruine afscheiding. Mijn verloskundigen zegt dat ik mij daarvoor niet druk hoef te maken omdat ik al 2 positieve echo’s heb gehad. Kan iemand me gerust stellen, voel me zo ellendig.. en ben zo bang dat het mis gaat.. omdat ik 4 maanden geleden al een miskraam heb gehad bij 10 weken... Mijn verloskundige zegt dat ik het moest afwachten, want als er geen helderrood bloed is dan hoef ik me nergens zorgen om te maken.. 😣😣
1
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie