Overgewicht na 1ste zwangerschap

mamaShanti
6 maanden geleden
Volgen
Hallo, toekomstige mama’s ! Ik ben nu 9 weken in verwachting van mijn tweede kindje. Mijn eerste zwangerschap was ik op het einde 12 kilo bijgekomen, wat opzich oké is denk ik. Na men eerste zwangerschap is alles blijven “hangen” wel letterlijk, een spuuglelijke hangbuik, en twee cupmaten grotere borsten. Van borst Was ik al redelijk gezet.. NIET leuk dus ! Nu twee jaar later, weeg ik bijna 10 kilo meer dan voor mijn eerste zwangerschap. Twee jaar lang is het op en af geweest, dan weer 5 kilo af weer 3 kilo bij enzovoort. Nu heb ik een BMI van 31 ... “ernstig overgewicht” redelijk hard is dat! Ik loop letterlijk twee jaar ik een lijf waar ik niet gelukkig mee ben, twee jaar met de littekens van een hele zware zwangerschap. Ik ben heel bang, ik word ook de hele tijd geconfronteerd met mijn “overgewicht” het enige wat “dik” is is mijn zwangerschaps-hangbuik en borsten.... Ik voel me zo verdrietig, ik wil graag tegen de tweede echo 5kilo afgevallen zijn... nog iemand ervaringen hiermee ?? Liefs Shanti
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie