Het blijde nieuws delen. Is een echo te intiem?

Marlouk
één maand geleden
Volgen
Hebben jullie al nagedacht over hoe jullie het blijde nieuws gaan delen? Ik dacht een leuk idee te hebben. We zijn pas getrouwd. Ik wilde voor onze naasten (ouders, broer, zus, oma, getuigen) een gepersonaliseerd fotoboekje maken. Op de één-na-laatste pagina de mooiste foto's van de huwelijksreis, met de tekst: 'Daarna zijn we met z'n tweeën op huwelijksreis gegaan.' En op de laatste pagina de echo, met de tekst: 'En met z'n drieën terug gekomen!' Het leek mij een leuke, lieve, gepersonaliseerde, originele manier. Een mooi fotoboekje met een verrassing op het einde. Maar mijn man vindt het delen van een echo te intiem. Hij is bang dat het nog mis kan gaan (we hebben onze eerste echo met 10 weken en 1 dag). En hij denkt dat het voor anderen niet speciaal is om een echo van ons kindje te hebben. Ik had daar nog nooit op die manier naar gekeken. Vinden jullie het delen van een echo met naasten te intiem? En hebben jullie al leuke ideeën om het nieuws te delen? Ik vind het niet erg om het nieuws op een andere manier te delen. Maar ik had hier zo naar uitgekeken. En ik wil er wel minstens net zo enthousiast over zijn!
1
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie