ik ben zwanger maar hoelang?

anoniem2020
één maand geleden
Volgen
Hallo allemaal, Ik ben ontzettend nieuwsgierig en vraag daarom naar jullie hulp. De maand 6sept. was de eerste dag van mijn laatste menstruatie deze duurde tot 11 september. Ik heb een zeer schommelende cyclus tussen de 30/36 dagen, met heel enkel wel uitschieters van 40dagen maar dat is lang geleden. Ik zou dus ongeveer 9/10 okt. mijn menstruatie moeten hebben maar deze bleef uit. Op 17okt. Verloor ik een soort van slijm prop wat ik uit elkaar kon trekken, ik dacht dat ik een verlate eisprong had. Ik deed voor de zekerheid een test maar deze sloeg witter dan wit uit. Mijn menstruatie bleef uit dus op 2nov. in de na middag heb ik nog maar een test gedaan en ja hoor “ZWANGER”. Ik denk zelf dat ik 5 weken ben en een late eisprong heb gehad. Ik ben niet misselijk alleen gevoelige borsten en af en toe wat menstruatie krampen! Volgende week donderdag heb ik een echo.. maar ik ben zoals ik al zei gewoon ontzettend nieuwsgierig en niet de aller beste in hoe het nou precies zit met het berekenen. Wie kan mij een beetje wegwijs maken..
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie