Leuke naam

Mama1991
21 dagen geleden
Volgen
Ik zit een beetje met een dilemma. Bij onze vorige zwangerschap (in 2017) wisten we niet of we een jongen of meisje zouden krijgen en dat willen we deze keer ook niet weten van tevoren. En de vorige keer moesten we dus voor beide geslachten ook namen zoeken, net als nu. En we vonden toen voor een jongen beide een bepaalde naam heel leuk. Maar zo heette het zoontje van vrienden van mij die na 33 weken is overleden bij de geboorte ook... Dat was toen ongeveer een jaar geleden gebeurd. Het zijn alleen vrienden van mij. Mijn man heeft niet zo veel met ze. Omdat ik het toen echt niet vond kunnen tegenover die vrienden van mij, hebben we die naam toen niet gekozen. Uiteindelijk kregen we een meisje dus had het niets uitgemaakt. Maar nu ben ik dus weer zwanger en vinden we voor een jongen dus eigenlijk nog steeds die naam wel allebei het allerleukst. Het zijn vrienden die ik niet heel vaak spreek. Ondertussen hebben ze een ander zoontje gekregen en stel dat wij helemaal verliefd zouden zijn op die naam, dan hadden we die zonder twijfel gewoon gekozen omdat dat zoontje wel nog leeft en ik ze daarmee niet verwacht pijn te doen. Maar omdat hun andere zoontje wel is overleden ben ik bang dat ik ze pijn doe als wij dezelfde naam kiezen.... Wat zouden jullie doen? We vinden jongensnamen zoooo moeilijk en dit is een van de weinige namen die we allebei echt leuk vinden. Dat maakt het ook nog eens extra lastig!
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie