Nergens trek in maar ook niet misselijk

elifdemirtas
één maand geleden
Volgen
Ik had vorige week een echo volgens de berekening eerste dag van de laatste echo was ik 8 weken. Ik ben toen terug gezet naar 6 weken. Er was geen embryo te zien alleen een vruchtzakje. Volgens mijn berekening klopt de 6 weken ook. Nu is het afwachten tot as vrijdag. Of er wel echt iets levende is. Sinds ik eigenlijk weet dat ik zwanger ben, had ik minder eetlust. Alleen ik ben ook helemaal niet misselijk. Wel af en toe maagzuur. Dus ik dwing mij zelf om te eten voornamelijk met ontbijt. Eenmaal aan tafel krijg ik het er wel in. Maar het is niet dat ik echt geniet. Ik heb trouwens al een zoontje. Tijdens mijn eerste zwangerschap merkte ik ook weinig van kwaaltjes behalve dus maagzuur en rond 10 a 12 weken begonnen pas bepaalde dingen vreemd te ruiken. Dat heb ik nu dus nog niet. Het is natuurlijk nog even paar dagen afwachten maar ik vraag mij af, of ik mijzelf een beetje gek aan t maken ben. Dat ik eigenlijk helemaal geen positief zwangerschap heb, of dat dit er wel gewoon bij hoort? Misschien dat er mensen rond de 6e week van hun zwangerschap soort gelijke symptomen hebben gehad.
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie