Thuis luisteren met doppler

Lolilila
รฉรฉn maand geleden
Volgen
Hi! Vorig jaar was ik zwanger van mijn derde. Al vanaf het begin had ik een gevoel dat er iets niet klopte. De eerste echo met 8 weken werd ik 9 dagen terug gezet. Onmogelijk want ik telde vanaf dag van positieve test en 9 dagen eerder testen is onmogelijk. Vanaf 9 weken heb ik toen een doppler in huis gehaald en ik kon toen al het hartje vinden. Maar na 10 en halve week kon ik het niet meer vinden. Met de 11 weken echo bleek het inderdaad gestopt met kloppen. Het bevestigde vooral mijn voorgevoel. Daarna werd het drama en heb ik 2 keer de OK van binnen gezien. Na een half jaar eindelijk schoon. Direct daarna weer zwanger. Weer miskraam met 6 weken. 3 weken daarna alweer zwanger! Inmiddels 9.5 week. En nu twijfel ik zo!!! Moet ik de doppler weer te voorschijn halen? Stiekem heb ik het mezelf verweten dat het kindje misschien wel stress ervaarde van de doppler. Maar ik was ook zo blij dat ik het vermoeden had doordat ik het al dagen niet konden vinden en de 11 weken echo niet zo hard aankwam. In tweestrijd!!!! Hebben jullie ervaring??
1
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie