Tweede echo en geen hartje te zien

jj89
één maand geleden
Volgen
Hee allemaal, Vandaag de 2e echo (termijnecho gehad) Gelijk bij het kijken hadden we door het is mis, er was geen hartje meer te zien. Blijkbaar was dat gestopt kort na de eerste echo met 8 + 4. We zouden nu 10 + 7 geweest zijn. Gevoelsmatig zakte de grond onder ons vandaag. Ik draag het namelijk nog wel bij me, en heb totaal geen bloedverlies. Het voelt allemaal zo onwerkelijk en verdrietig. Moest dit echt even van me afschrijven. Het is namelijk me eerste zwangerschap en eerste miskraam. Voel me leeg op futloos kapot. Ga deze week ook niet meer werken ben even helemaal stuk. De verloskundige gaf aan dat we nu twee opties hebben, of wachten totdat me lichaam het zelf afstoot. Of via de gynaecoloog een soort van opwek tabletten halen onder begeleiding van de gynaecoloog. Mocht dit allemaal niet werken dat moet het via het ziekenhuis dmv operatief (cutage of hoe je het ook schrijft). We vinden het heel lastig en het is nogal een emotionele rollecoaster. Sorry moest het echt even van me afschrijven...
8
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie