Zwanger en overgewicht

Marije-marije
9 dagen geleden
Volgen
Hallo allemaal! Ik zit ergens mee en wil het toch graag met jullie delen. Hier nu 5+5 weken zwanger. Ik had voordat ik zwanger raakte een kilo of 25 aan overgewicht met een bmi van 34,1. Voor de zwangerschap wel geprobeerd om af te vallen maar de zwangerschap kwam sneller dan verwacht. Naast alle zwangerschap kwaaltjes is 1 van de mooiste dingen van een zwangerschap toch wel de mooie zwangerschaps buik. En dat is nu juist het ding.. Hoewel ook die op den duur best lastig kan zijn haha! Ik verwacht dat het bij mij wat langer zal duren voordat het allemaal zichtbaar is, wat ergens ook best een voordeel is! Maar uiteindelijk hoop ik toch wel op een mooie buik. Ik lees hier op het forum al geregeld dat broeken te strak gaan zitten en buiken groeien, maar daar merk ik nog niks van. Oké misschien nog wat vroeg maar toch.. Ergens ben ik toch best bang dat dit nog wel een hele tijd gaat duren en dat ik pas aan het einde van de zwangerschap een zichtbare zwangerschapsbuik zal hebben. Hoewel het eigenlijk totaal onbelangrijk is zou ik dat toch best jammer vinden. Ben daarom benieuwd of hier dames zijn die al eerder een kindje hebben gekregen en destijds overgewicht hadden en hoe zij dit hebben ervaren. Alvast bedankt voor de reacties :)
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie