Zwanger jaar na missed abortion

dkulsen
8 dagen geleden
Volgen
Hoi mama’s in spe, Aller eerst natuurlijk gefeliciteerd allemaal! Mijn verhaal in een notendop; vorig jaar was mijn eerste zwangerschap, helaas een curretage moeten ondergaan rond week 14 na een missed abortion te hebben gehad. Hier kwamen we met de eerste echo achter, het vruchtzakje was toen leeg.. ook latere echo’s bleef een positief plaatje uit :( Vorige week ontdekt dat ik, ongepland maar ontzettend welkom, weer zwanger mag zijn 🙌🏼 Gisteren was mijn eerste echo, ik ben van 9’weken terug gezet naar 5 en ondanks er wel iets te zien is ben ik nog steeds niet gerustgesteld en durf ik ook nog steeds niet blij te zijn ( bang voor weer een teleurstelling ). Maar ook omdat de verloskundige zei; of het is gestopt met groeien of je bent minder ver dan geschat’, iets wat mij natuurlijk alleen maar meer twijfel brengt. Ik zit dan ook eigenlijk met een, misschien wel domme, vraag omdat ik zelf dus nog nooit een ‘goede’ echo heb gehad; Is wat ik gister heb mogen aanschouwen passend voor een zwangerschap van( laten we het houden op) 5 weken? Ik weet dat jullie geen dokters zijn, maar wellicht wel iets meer ervaren op dit gebied :)
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie