Game verslaafd

anoniemDilara
één maand geleden
Volgen
Hoi allemaal , Ik zit met een probleem. Mijn vriend en ik zijn al 10 jaar samen en hebben veel meegemaakt . Hij komt uit een ander land en heeft gelukkig een verblijfsvergunning en alles gekregen en woont hier nu een paar jaar . We hebben samen een dochter van 4 jaar en alles ging super goed tot hij een game op zijn telefoon had ontdekt via vrienden. Hij speelde het eerst 1-2 uurtjes per dag maar nu speelt hij het direct na zijn werk tot één uur of 01.00 en als hij vrij is in het weekend tot wel 04.00 s nachts. Hij let totaal niet op mijn dochter van 4 jaar en als ze wat vraagt dan zegt die altijd ja ben bezig. Wat ik zo zielig vind en mijn dochter wil nu ook niet meer alleen bij hem zijn want ze weet toch dat hij geen aandacht geeft. Ik ben ook 15 weken zwanger. En ben soms zo verdrietig dat hij totaal geen aandacht aan ons geeft en dat hij alleen op zijn telefoon bezig is. Hij is gewoon verslaafd en heb al contact gehad met de huisarts en die wou een gesprek inplannen maar dan moet mijn vriend er natuurlijk bij zijn en dat wil hij niet. Ik wil zo graag soms bij hem weggaan maar dan denk ik aan die 10 jaar en aan mijn dochter. Vind het zo moeilijk . Ik weet niet wat ik moet doen 😭 het is vreselijk iemand die game verslaafd is 😥
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie