Het Verdwenen tweeling syndroom?

Bonbonnie
2 maanden geleden
Volgen
Hi! Voorheen had ik nog nooit gehoord van het Verdwenen tweeling syndroom. ''Bij het 'Verdwijnende Tweeling Syndroom' is er sprake van een tweelingzwangerschap. In een vroeg stadium stopt echter een van de twee vruchtjes met groeien'' Ik ben dus erg bang dat dit mij is overkomen. Ik zal het zo kort mogelijk uitleggen; Op 12 juni kwam ik er achter dat ik zwanger bleek te zijn in een enorm vroeg stadium (1 a 2 weken), het voelde direct al niet goed en dat bleek op 14 juni ook zo te zijn. Die ochtend kreeg ik enorm veel krampen en spierpijn aan mijn buik dat doorzette in helaas een miskraam. Op 22 juli heb ik een nieuwe test gedaan omdat ik me (gek gezegt) zwanger voelde. Dit bleek direct duidelijk omdat de test direct aansloeg. 30 augustus hebben we de termijnecho gehad en hieruit bleek dat we 11 weken en 3 dagen zwanger zijn. Diezelfde avond ben ik gaan terug rekenen omdat ik nieuwschierig was wanneer dit ongeveer gebeurt is. Gek genoeg kwam ik uit op 11 juni.. 14 juni heb ik een miskraam gehad. Gezien ik destijds in een vroeg stadium zat is daar niks meer van te zien en dus kan ik nooit met zekerheid weten of dit werkelijk een miskraam was. Wellicht is dit huidige baby'tje wel blijven zitten destijds en heb ik nooit een miskraam gehad? voor mijn gevoel is die optie zo tegenstrijdig met de pijn en het bloedverlies (en details zal ik niet treden ;). Iemand een soortgelijke situatie mee gemaakt of in haar omgeving? Dit is mijn eerste zwangerschap(ik zit net in de 13e week) en ik voel me onzeker door wat er is gebeurt maar tegelijkertijd ook enorm gelukkig. Ik kan niet wachten op de volgende echo
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie