Onzeker/angstig en blij tegelijk!

Hentje
5 maanden geleden
Volgen
Dag lieve allemaal πŸ’“ We hebben gister de cb wekenindicator test gedaan met de uitslag: zwanger! 2-3 weken. Totaal ongepland (voor zo ver zo iets te plannen valt). Maar de symptomen waren overduidelijk. Als eerst tranen van blijdschap en een big smile op mn gezicht. Maar al snel mijn hersenen op volle toeren... ben ik hier wel weer klaar voor? Bijna 2 jaar geleden ben ik bevallen van onze prachtige zoon πŸ’™ met een termijn van 34.4 Dit heeft onze wereld, vooral de mijne, op zn kop gezet. Machteloos naar dat hummeltje kijken in de couveuse, met de blauwe lampen erop om de leverwaarden naar beneden te krijgen. Dit voor 2 weken af en aan. Dr onder en dr onderweg.... volgende dagen er weer onder... en dr weer onder weg. Tot 5x aan toe. Zeer weinig mogen buidelen hierdoor en moeite gehad om een "band" met hem te ontwikkelen. In zijn eerste levens jaar (achterafgebleken) veel last gehad van een niet erkende postnatale depressie. Ik ben nu op het punt dat ik zo intens van hem genietπŸ’™, dat ik de liefde die ik voor hem voel nog niet kan of wil opsplitsen. Niet voor mij maar voor hem. Omdat ik het gevoel heb dat ik hem dat verschuldigd ben. Het lucht al ontzettend op om dit met jullie te delen (zie mn scherm bijna niet meer door mn waterige ogen)πŸ™ˆ Maar ik ben benieuwd : zijn er meer kersverse zwangere moedertjes die iets soortgelijks hebben meegemaakt? Ik kom graag met jullie in contact. Liefs πŸ’“
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie