Bekkenbodem klachten nav bevalling

Sandra3585
3 maanden geleden
Volgen
15 mei ben ik bevallen van een gezonde dochter, middels een thuisbevalling. In 10,5 uur was onze dochter er.. Voor een eerste kindje is dit opzich best snel. De persfase duurde echter bijna 1,5 uur. Ik had geen persweeen en heb alles op eigen kracht moeten doen. Na 5 weken kreeg ik behoorlijk veel klachten van mijn bekkenbodem, ik had het gevoel dat mijn baarmoeder er zowat uitviel.. De VK gaf aan dat ik maar rustiger aan moest doen. (Terwijl ik al bijna niks deed). Ik heb hier echter geen genoegen mee genomen en heb op verder onderzoek aangedrongen bij VK en HA. Ik bleek een lichte verzakking te hebben van mijn baarmoeder. Zowel VK als HA gaven aan dat dit vrij normaal is.. ‘iedere vrouw heeft een lichte verzakking na een bevalling/ zwangerschap’. Dit hoort er dus bij. Inmiddels ben ik ruim 6 weken bezig met bekkenfysio. De bekkenfysio zegt dat ze wel vooruitgang ziet, maar ik voel nog geen vooruitgang. Afgelopen week heb ik mij ziek moeten melden op het werk. Rondom de verzorging van mijn dochter ben ik ook beperkt in wat ik kan. Soms word ik er echt moedeloos van.. mijn verlof had ik wel anders voorgesteld.. lekker wandelen met mijn dochter bijv (maar dat zit er dus niet in). Zijn er hier meiden die mijn verhaal herkennen?
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie