Advies gevraagd aan meiden in de zorg voor opleiding

db92
2 maanden geleden
Volgen
Hoi allemaal, Sinds woensdag weet ik dat ik zwanger ben. Het is ongeplant maar zeker welkom. Alleen qua timing zeer onhandig. Want ik ga per 1 oktober een opleiding doen voor spoed eisende hulp verpleegkundige. Deze week heb ik het eindgesprek van mijn voor traject zegmaar, of ik door ga voor de opleiding of dus niet. Mijn laatste school dag zou eind april zijn. 26 mei ben ik uitgerekend. Dat is krap. De opleiding zelf is natuurlijk wel pittig, fulltime werken, studeren, actief zijn op de werkvloer(want ja, student rol..) Ik twijfel echt enorm, moet ik mezelf dit nu wel aandoen. Anderzijds: stel ik zeg mn baan hiervoor op, en ik krijg een miskraam... Dusss... zeggen jullie: doen nu het nog kan? En dan maar wat later klaar met die opleiding? Of gewoon niet aan beginnen ivm stress en drukte. Zelf wil ik het eigenlijk wel gewoon door laten gaan, maar ik heb geen idee hoe zwaar dit is. En ik heb een lichtelijk schaam gevoel, ben nog niet eens begonnen en ben al zwanger.. mn man zegt dat ik me daar geen zorgen om moet maken. Kijken hoe het loopt en gaat het niet- stop je alsnog. Hopelijk zijn hier andere zwangeren die advies hebben. Hoor graag. Alvast bedankt! Liefs.
1
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie