Gaat dit goed?

MissBusyBee25
2 maanden geleden
Volgen
Hallo allemaal, ik heb een lang verhaal maar hoop dat jullie de moeite nemen om hem te lezen want zit wel met zorgen. 18 augustus mijn eerste dag van laatste ongesteldheid. Op 17 september een positieve zwangerschapstest (kruidvat), 18 september een cb test gedaan en deze gaf 1-2 aan, dus dat zou dan rond de 4 weken betekenen. Gelijk de verloskundige gebeld en een afspraak ingepland voor 15 oktober. Echter, op 19 september bloedverlies tijdens plassen, eerst alleen met afvegen en na nog een toiletbezoek een druppeltje in de wc en rode veeg op wcpapier. Ook had ik laatst van krampen. Toen maar naar bed gegaan maar kreeg veel last van krampen. 's nachts naar de wc geweest en toen bruin bloed op wcpapier, 's ochtends vrijwel niks meer. Verloskundige die ochtend aan de telefoon gehad en die gaf aan dat ik me nog geen zorgen hoefde te maken. Echter om 10:00 weer naar de wc omdat ik krampen kreeg en toen kwam er weer bloed, wc papier zat er helemaal onder. Ook lag er in de wc een klein rood propje. Gelijk weer de verloskundige gebeld en die gaf aan dat ik het bloeden in de gaten moest houden en ze me zondag (morgen dus) terug zal bellen om te vragen hoe het is gegaan. Nu heb ik sinds die tijd alleen maar af en toe op wcpapier een bruine veeg, geen druppels meer in de wc en ook geen helderrood bloed meer. Een klein beetje buikpijn maar dit komt waarschijnlijk van mijn darmen af. Ik ben erg bang dat ik een miskraam heb gehad of dat deze bezig is. Heeft iemand zoiets meegemaakt en wil zijn ervaring delen? Zit dit goed of is het echt fout? Ik hoop op een reactie. Zit de hele dag maar te malen en op internet verhalen te lezen.
5
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie