Minder symptomen

MLT
2 maanden geleden
Volgen
Hoi, Ik ben inmiddels 8+1 Zwanger van ons tweede kindje. Eerste zws was miskraam dat ontdekte ik met 7 weken toen ik iets roze afscheiding had. Bleek leeg vruchtzakje. Daarna dus gezond kindje geboren uit tweede zwangerschap en nu 8+1 Zwanger weer. Woensdag goede echo gehad met mooi kloppend hartje. Was tussen 6 en 7 weken heel misselijk, dacht ook woensdag pas 7 weken te zijn maar was dus kennelijk al iets verder. Nu zijn de symptomen afgelopen dagen wat afgenomen. Veel minder misselijk (nog af en toe een vlaag terwijl ik afgelopen week meerdere keren per dag momenten van misselijlheid had), minder afscheiding en minder moe, had ook hoge ademhaling, lijkt ook wat gezakt. Nu ben ik dus bezorgd of het allemaal nog wel goed zit. Geen bloedverlies. Natuurlijk kan niemand me op dit moment zekerheid geven maar ben benieuwd of hier dames zijn die beetje soortgelijk verloop van klachten herkennen. Ik weet niet heel goed meer hoe dat bij de vorige zwangerschap was namelijk. Volgens mij wisselde het toen ook wel.
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie