Samen zwanger

Anne A
één maand geleden
Volgen
Mijn zus en ik zijn samen zwanger. Mijn man en ik zijn ondertussen al meer dan 2 jaar bezig met onze kinderwens. Vorig jaar kregen we te horen dat ik endo heb en de nodige operaties en behandelingen moest ondergaan alvorens we zwanger zouden kunnen geraken. Toen we aan mijn familie vertelde wat onze situatie was, kwam mijn zus 2 dagen later vertellen dat zij op dat moment aan hun kinderwens gingen starten. Het voelde op dat moment wrang aan maar ik wenste hun veel succes. Ondertussen zijn we dus beide zwanger. Ze reageerde erg koeltjes op onze aankondiging, ik begreep dit omdat zij in september een miskraam gehad heeft op 6weken (we hebben onze zwangerschap dan ook zo sereen mogelijk aangekondigd bij hun). 25 december kondigde zij haar zwangerschap aan, ik was door het dolle heen en kon met mezelf geen blijf van geluk. Ik was zo blij dat het hun ook gelukt was. Sindsdien verspreid mijn zus echter allerlei leugens over mij. Ze heeft al duidelijk laten blijken dat ze niet blij is dat zij niet als eerste zwanger was. Ze zet mijn grootmoeders en schoonbroer tegen mij op. Hoe ga je hiermee om? Iemand tips?
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie