Sporten en gezond proberen blijven eten

Varsha
2 maanden geleden
Volgen
Dag lieve mama's. Ik ben volgens clearblue deze week 5 weken zwanger. De eerste 4 weken alleen last van heftige buikkrampen maar kon gewoon lekker eten en me dingen doen. Nu deze week ontzettend veel last van geen eetlust. Sochtends en smiddags gaat het prima maar na 5 uur krijg ik niks meer weg. Nog niet eens een cracker. Ik heb daarom mijn avond eten verschoven naar de lunch en dat gaat Prima en ik probeer ook 3 keer in deweek te zwemmen dat ging opzich ook wel. Alleen vandaag nergens geen zin in 😢. Ben inmiddels ook al 3 kilo kwijt. Ik ben benieuwd hoe jullie het ervaren met eetlust? Kunnen jullie savonds wel gewoon genieten van een maaltijd? En slikken jullie allemaal foliumzuur? Ik vind dat eigenlijk niks. Mensen uit mijn omgeving hebben dat nooit geslikt en allemaal gezonde kinderen gekregen. Ik ben een beetje anti medicijnen. Ik wil niet zomaar iets slikken omdat iemand roept het is goed. Ik kijk veel naar keuringsdienst van waarde en die hadden bijvoorbeeld onderzocht dat het lichaam dat niet nodig heeft. Wat vinden jullie ervan? Alle nieuwe snufjes...
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie