zwanger en werk dan?

Mikkiq
één maand geleden
Volgen
hoii allemaal. ik ben pas in augustus op vakantie geweest met mijn vriend en toen we terug kwamen van vakantie was ik onverwachts zwanger(eerste keer). En het eerste wat in mij opkwam was dat ik een jaarcontract heb die afloopt in december en het gevoel had dat ik geen zekerheid meer zou hebben. Na dit te besproken hebben met mijn vriend vrienden en familie was ik van mening dat het niet de juiste tijd was. maar hoe langer ik ermee rondliep, ik het gevoel kreeg van twijfels. ik heb dus een functioneringsgesprek gehad op werk gister omdat ik afgelopen tijd vaker ziek ben geweest en ze mijn contract wilde bespreken. en diezelfde dag had in een afspraak bij de abortuskliniek. ik heb op werk aangegeven dat ik zwanger ben en dat ik een afspraak had staan en twijfelde. mijn teamleidsters zeiden dat het voor hun ook onverwachts kwam. Alleen hebben ze nu een afspraak gemaakt om over 2 weken weer bij elkaar te zitten. Gister onderweg naar het kliniek heb ik besloten om er niet mee door te gaan omdat mijn gevoel zei dat ik het niet moest doen en dat ik klaar ben om zo een verantwoordelijkheid op me te nemen. Ik heb nu alleen het gevoel dat als ik tegen mijn werkgevers zeg over 2 weken dat ik de keuze heb gemaakt om zwanger te blijven dat ze mij geen nieuwe contract aanbieden. heeft iemand anders hier ook tegen gelopen? of met zulke gedachtes gezeten
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie