6 dagen bloedverlies

Debooor
16 dagen geleden
Volgen
Goedemorgen dames, Vandaag zou ik 6 weken zwanger moeten zijn, maar zoals velen zit ik ook erg in de onzekerheid. Graag wil ik uitleggen waarom: 30 november had ik mijn menstruatie, deze duurde 3 dagen zoals gewoonlijk. De 27e moest ik weer ongesteld worden en dat werd ik ook maar deze nacht kreeg ik onwijs veel krampen en op het toilet kwam het er van voor en achter uit. Nadat alles eruit was heb ik daarna geen last meer gehad. 3 januari ging ik in de ochtend naar het toilet en ik had een beetje bloed verloren, gelijk een zwangerschaptest gedaan en deze was hartstikke positief. Mijn vriend en ik waren helemaal blij. Dag erna een clearblue test gedaan en deze gaf 2-3 weken zwanger aan. Afgelopen maandag gelijk de verloskundige gebeld, aangegeven dat ik een beetje bloedverlies heb en volgens haar kan het de innestelling zijn. Afspraak voor de 1e echo is op 22 Jan. Helaas tot heden heb ik er nog steeds last van, het is niet veel.. soms bruin, soms rood. Geen stolsels, lijkt meer op een bloedneusje. Maar het maakt mij zo erg onzeker, zit er echt niet lekker in. Ik heb verder geen last van kwaaltjes zoals misselijkheid, alleen wat kleine steekjes en krampjes in mijn onderbuik. Zwangerschaptest geeft overigens nog steeds positief aan.. Vanmorgen weer gebeld, maar ze kan mij niet geruststellen omdat t nog zo pril is. Ik moet het weekend afwachten en maandag weer contact opnemen. Heeft er iemand dezelfde ervaring? Liefs
2
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie