Zal ik zwanger zijn?

Marloes1992
3 maanden geleden
Volgen
Hallo lieve mensen... Ik lees wel vaak verhalen. Maar zou toch ook graag een keertje mijn eigen verhaal kwijt willen.. Mijn vriend en ik lopen in het ziekenhuis omdat we al zo'n 3 jr proberen zwanger te worden , maar nog altijd zonder succes! Zoals het er nu uitziet komen we in aanmerking voor IUI/IVF. Maar daarvoor moeten we nog weer opnieuw terugkomen om zijn goedje te onderzoeken omdat het de vorige keer niet goed te onderzoeken was.. Maar nu zit ik met het volgende,, Ik moest eigenlijk Ma 2 Augustus ongesteld worden ..Maar had 4 dagen te vroeg wat bloedverlies..nou denken wij dus aan een innestelingsbloeding. Sinds gisteravond misselijk , jeuk al een paar dagen , af en toe wat krampen in de buik ,droge huid, maagzuur , moe , vrezelijke hoofdpijn savonds..lijkt wel of ik hoofdpijn krijg van hele intense geuren en overdag een opgeblazen gevoel. oja en veel boertjes laten. Nu zullen jullie wel denken , waarom doe je geen test.. Nou die heb ik al een paar keer gedaan , maar blijven omo wit. Heb al testen besteld en zullen er morgen wel zijn. Ik was gewoon een beetje benieuwd naar jullie verhalen e.d hoe het bij jullie ging en wat eruit kwam , na hoeveel tijd hebben jullie bijvoorbeeld positief getest. Mijn moeder maakt bijvoorbeeld weinig HCG aan , is dat erfelijk ?? Ik weet het eigenlijk niet.. Nouja , mn verhaal lijkt al aardig lang nu inmiddels hihi Kuss Marloes
0
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie