Bizarste dag van mijn leven. Toch een hartje na 11 weken

soetjeee
22 dagen geleden
Volgen
Hoi Allemaal, Ik wil even mijn verhaal delen met jullie.. Twee en halve week geleden heb ik bij de verloskundige de eerste echo gehad. Ik was 8 weken zwanger. Na lang zoeken gaf ze ons het vervelende nieuws dat ze geen hartje kon vinden. Dit zal al bij 6 weken te zien moeten zijn. We waren intens verdrietig.. Ik had niet verwacht dat ik zo teleurgesteld zou zijn. 2 weken lang hebben we het afgewacht. Ik wou graag dat het vruchtje vanzelf weg zou gaan het liefst zonder abortuspil of curratage. Maar na 2 weken wou ik toch gaan voor de abortuspil. Vandaag had ik een afspraak in het ziekenhuis bij de gynaecoloog. Ik ging samen met mijn moeder ik dacht ik ga gewoon snel die pil halen en weer naar huis. Hij gaf me uitleg over de abortuspil en hij maakte nog een echo om te checken. Ik draaide mijn hoofd weg want ik wou het scherm niet zien. Ik was nog steeds erg verdrietig. Hij tikte me zachtjes aan en zei: Ik zie toch een hartje kloppen! De baby is helemaal gezond. Intens gelukkig was ik!!! Ze hebben bij de verloskundige praktijk gewoon een fout gemaakt!! Ongelofelijk ik ben zo blij. 11 weken en 2 dagen ben ik nu zwanger. De baby bewoog zijn voetjes en handjes zelfs. Niet te beschrijven hoe gelukkig ik nu ben.
101
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie