Naar de dokter bij een miskraam?

Sharon30
één maand geleden
Volgen
Ik heb met ong 5 weken een miskraam gehad, na 3 positieve zwangerschapstesten in de week ervoor. Ik wist dus een week dat ik zwanger was en het was alweer voorbij. Ik heb 10 dagen bloedverlies gehad waarvan 2 dagen hevig, zoals bij een ongesteldheid, met klonten en vlies en slijm. En na 6 dagen bloedverlies had ik al een negatieve zwangerschapstest. Ik was net 6 weken van de pil af (na 17 jaar anticonceptie, de meeste jaren zonder menstruatie) dus ik kan mij het normale ongesteld zijn niet zo goed herinneren. Ik weet nu dus ook zeker dat ik niet meer zwanger ben maar iedereen die ik spreek zegt dat ik naar de dokter moet. Nu ben ik dat nog niet geweest. Hoeveel van jullie zijn naar de dokter geweest en wanneer tijdens je bloedverlies ga je naar de dokter? Ik ben net gemigreerd naar Amerika en heb nog geen dokter of zorgverzekering. Dat begint allemaal te lopen in de eerste en tweede week van januari en mijn man vindt het allemaal niet zo nodig want je gaat immers ook niet naar de dokter als je ongesteld wordt. Ik heb geen pijn, amper kramp gehad, en voel mij er ook niet fysiek ziek van. Maar ik lees allemaal vrouwen die bepaalde bloedwaarden hebben en echo's. Dat heb ik allemaal niet. Ik heb gevraagd om een echo maar dat kan eigenlijk alleen maar als je naar de eerste hulp ($$$$$) gaat als je (nog) geen dokter hebt. Dus wacht ik maar af tot mijn afspraak in januari om ingeschreven te worden en hopelijk gaat er dan een balletje rollen. Wat zijn jullie ideeën en ervaring? P.s. Als ik nog in Nederland was geweest dan had ik de dokter allang gezien hoor. De gemiddelde dokterafspraak hier kost 250 dollar zonder medicijnen of onderzoeken. Dus met echo en bloedwerk hebben we het over minimaal 1500 tot 2000 dollar voor medicatie überhaupt uitgeschreven wordt.
1
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie