8 Reacties

3 jaar geleden

馃ぃ vraag me af hoe groot die (grote) kleine dan wel niet is als die geboren word. En hoe je die baby er uit wil krijgen馃槺 jemig zou wat zijn. Hopelijk leest 1 van de moderators dit en kunnen ze het veranderen.

3 jaar geleden

Reactie op JovL1988

馃ぃ vraag me af hoe groot die (grote) kleine dan wel niet is als die geboren ...
Haha ik ben ook nog in verwachting van een tweeling. Het zou allemaal wat zijn he , 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

3 jaar geleden

Ik heb dit een tijdje geleden al gemeld maar is nog niet verandert haha

3 jaar geleden

Reactie op Samiiraa93

Haha ik ben ook nog in verwachting van een tweeling. Het zou allemaal wat z ...
馃槹 een tweeling van dat formaat zou toch wel heel lastig worden ja. En wat moet je dan een buik hebben馃ぃ het gewicht is daarin tegen wel een meevaller dan ligt je rug tenminste niet in de kreukels. Wel apart dat ze nog niet gereageerd hebben. Mischien fit topic rapporteren dat het ze wel zal opvallen en ze ef wat op zeggen? Want dan zijn ze wel vaak er snel bij

3 jaar geleden

Ik heb het ook gemeld vorige week, ze zijn op de hoogte en het zou zsm opgelost worden... Ben echter vandaag in nieuwe week beland en het staat wederom verkeerd om ;-)

3 jaar geleden

Volgens mij is dit vanochtend verholpen ! Ik ga even informeren 馃

3 jaar geleden

Yes hier ben ik weer !! Er is gister een update gedaan . Dit zou binnen nu en een week voor iedereen toegankelijk moeten zijn鈽猴笍. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben. Liefs, Jaleesa|Moderator

3 jaar geleden

Reactie op Jaleesa - Moderator

Yes hier ben ik weer !! Er is gister een update gedaan . Dit zou binnen nu ...
Okee top. Bedankt voor je reactie