7 Reacties

5 jaar geleden

Jazeker, je moet nu erg bewust en voldoende eten voor je baby. Vooral gezond!

5 jaar geleden

Dank je ik krijg niks binnen in mijn maag

5 jaar geleden

Je baby kan nog lang op jouw reserves teren hoor, zou je niet veel zorgen maken. Zoveel voeding heeft zo'n kleintje nog niet nodig. Voor jezelf is het belangrijker dat je voldoende eet en vooral drinkt. Als je veel afvalt kan je de VK bellen.

5 jaar geleden

Ik ben zelf 8 kg afgevallen toen ik zwanger was, doordat ik zoveel moest overgeven. De baby neemt wat hij nodig heeft en dat krijgt hij door jou reserves. Een baby heeft in het begin bijna niks nodig dus kan nog niet veel kwaad. Stel dat het zo blijft zou ik even naar de vk bellen. Ik kon pas na 17 weken weer normaal eten. Kreeg een baby die 4kg woog tijdens de geboorte..

5 jaar geleden

Reactie op wendy_x05

Ik ben zelf 8 kg afgevallen toen ik zwanger was, doordat ik zoveel moest ov ...
Ik heb precies hetzelfde gehad, moest zelfs opgenomen worden. Ik zit nu in week 16 en kan nu pas weer redelijk eten. Ben 10kilo afgevallen. Is 4kg juist goed of niet voor een baby?

5 jaar geleden

@sanda ik ook 4 dagen en heb verschillende medicijnen gehad maar niks werkte.. 4kg is normaal het was een jongentje, die zijn vaak ook zwaarder dan meisjes.

4 jaar geleden

Best ik voel mij elke dag motig en moe. Ik wet niet hoe ik s'nacht moet slapen op mijn buig of rug ik 8w.elke types welkom